به گزارش ایرنا، جعفر گوهرگانی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به ضعف نظارتی موجود بر بازار استان، گفت: علاوه بر این مورد، عرضه و تقاضا از سوی مردم قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز آن‌ها را در بازار مشخص می‌کنند.
وی افزود: نرخ عرضه تمام کالاها از جمله لوازم خانگی، صنوف خدماتی و غیره متأثر از جو روانی حاکم بر بازار کهگیلویه و بویراحمد است.
گوهرگانی بیان کرد: هم اینک هیچ گونه ذخیره روغن و شکر در استان وجود ندارد و این استان با کمبود جدی برخی از اقلام اساسی روبه‌رو است.
وی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله استان باید نیازها و کمبودهای کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و اعلام می‌کردند که این کار صورت نگرفته است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قیمت گوشت قرمز در استان تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز در بازار کهگیلویه و بویراحمد حدود 570 هزار ریال بوده که این میزان متناسب با قیمت تعیین شده در ستاد تنظیم بازار استان نیست.
وی ابراز داشت: دغدغه همه مسئولان باید رضایتمندی مردم و سهولت دسترسی آن‌ها به کالاهای مورد نظرشان باشد این در حالی است که ملاحظه کاری‌های بسیاری از سوی بازرسان بر بازار انجام می‌شود.
گوهرگانی با اشاره به بازدید سرزده از فروشگاه رفاه یاسوج، گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکلف‌اند موجودی کالاهای خود را به صنعت و معدن گزارش دهند این در حالی است که فروشگاه رفاه 15 روز مرغ منجمد نداشته و صنعت و معدن از این موضوع آگاهی نداشته و شرکت پشتیبانی امور دام در این رابطه کمبودی را گزارش نداده بود.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.