هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به مدت یک روز و با شرکت فیلم هایی با موضوع بهداشت و سلامت از سراسر کشور در تهران برگزار شد.
وی افزود: محتوای فیلم کوتاه داستانی «به همین سادگی مسواک بزنیم» ترویج فرهنگ مسواک زدن و الگوپذیری کودکان از بزرگترها در این زمینه است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دلایل موفقیت این فیلم کوتاه داستانی و برگزیده شدن آن در جشنواره کشوری سفیران سلامت شامل پرداختن مناسب به موضوع و بازی خوب بازیگران خردسال است.
زارع پور عنوان کرد: در مرحله استانی این جشنواره پنج فیلم از کهگیلویه و بویراحمد در موضوع های مختلف به مرحله کشوری ارسال که از بین آنها فیلم کوتاه داستانی «به همین سادگی مسواک بزنیم» برگزیده شد.
وی ابراز داشت: این فیلم پیش از این در جشنواره پرسش مهر کهگیلویه و بویراحمد مقام اول را کسب کرد و در جشنواره ادبی - هنری قرآن، نماز و عترت کشور نیز 2 بازیگر خردسال آن به نام های زهرا و محمدرضا کاظمی عنوان بهترین بازیگر خردسال را به دست آوردند.
تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1397 - 1396 افزون بر 153 هزار نفر بود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.