رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور ماه جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اورنگ ایلامی در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان‌های شهید جلیل و شهید بهشتی یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 2 بیمارستان ۲۹۲ تختخوابی یاسوج و ۳۲ تختخوابی باشت با حضور وزیر بهداشت در روز ۱۸ شهریورماه، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بزرگ را یاسوج تحویل گرفته‌ایم و امیدوارم ۴۰ درصد دیگر نیز در یک فاصله کم تحویل داده شود.

وی گفت: شش پروژه بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری با اعتبار هزینه شده ۳۵ میلیارد ریال در گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایلامی گفت: برای شهرستان‌های کوچک استان کهگیلویه و بویراحمد به تناسب احداث مراکز درمانی پیش‌بینی شده و برای اختصاص اعتبار برای این پروژه‌ها، رایزنی‌های لازم با وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ از جمله بیمارستان‌ها باید به تدریج تکمیل شوند، افزود: معاونت درمان وزارت بهداشت در زمینه تصویب موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری بیمارستان‌ها نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارد.

ایلامی با اشاره به راه اندازی مرکز پزشکی هسته‌ای گفت: راه اندازی و ایجاد مراکز جامع خدمات سرطان، انژیوگرافی، رادیوتراپی، بیمارستان‌های برخی شهرها، پایگاه‌های اورژانس، پلی کلینیک‌های تخصصی و مرکز ناباروری از جمله پروژه‌های پیش بینی شده است.

ایلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۴۰ پروژه مهم بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس ۴۰ سال عمر انقلاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ایلامی افزود:‌ باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هفته دولت تا دهه فجر امسال ، ۴۰ پروژه مهم بهداشتی و درمانی در این استان به مناسبت ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.