به گزارش ایرنا، علی قرایی عصر شنبه در نشست خبری افزود: هواداران مس کرمان می توانند شماره 14 را به سامانه پیامکی 309090 ارسال کنند و با شعار هر کرمانی یک هوادار، مسیر صعود به لیگ برتر را هموار کنند.
وی اظهار داشت: برای موفقیت باید تمامی کرمان یکصدا شود و با همدلی مردم،تلاش و غیرت کرمانی از این تیم حمایت کنند.
سرپرست باشگاه مس کرمان با اشاره به شور فوتبالی بی سابقه برای صعود مس کرمان گفت: اکنون بسیاری از مردم این استان از باشگاه مس کرمان رضایت دارند و جو عمومی امیدوار کننده ای بین مردم و مسئولان این استان بوجود آمده است.
وی افزود: به دلیل تعصب بومی و حمایت از این باشگاه، برای نخستین بار بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان میزان قرارداد خود در اختیار باشگاه قرار دادند.
قرایی ابراز کرد: مردم استان و هواداران مس کرمان با حمایت خود، موجب جذب بازیکنان شاخص، با هدف صعود به لیگ برتر می شوند.
وی گفت: باوجود برخی از کارشکنی ها جشن رونمایی از لباس تیم فوتبال مس کرمان در فضای دوستانه برگزار شد و در این جشن نماینده دولت حمایت خود را از این تیم اعلام کرده است.
سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دولت از تمرینات این تیم بازدید و اتحاد و حمایت خود را اعلام کردند.
وی عنوان کرد: برای موفقیت باشگاه مس کرمان نیاز به مثلث حمایتی ازجمله هیات فوتبال، باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد که اینک این سه ضلع به هم رسیده است و توانستیم این همدلی را در استان بوجود آوریم.
قرایی گفت: نبود ثبات مدیرتی بزرگترین مشکل برای نتایج ضعیف مس کرمان در سال گذشته بوده است و نتیجه گرایی عامل اصلی آن بوده است.
وی با اشاره به ملاقات حضوری با لیدرها و هوادارن باشگاه مس کرمان افزود: مردم استان اگر از فوتبال لذت نبرند هیچ اقدام مثبتی برای ورزش این استان انجام نشده است.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان یکی از وظایف اصلی خود را پاسخگویی به اهالی رسانه و مردم دانست و تصریح کرد: این پاسخگویی موجب پیشرفت کار و تعالی رفتار و موجب رسیدن به هدف می شود.
وی با بیان اینکه امروز تمامی جامعه ورزشی استان کرمان با هم متحد و برای صعود یکصدا شدند گفت: با درایت کادر فنی و غیرت مردم کرمان تمامی بازیکنان بومی را به این تیم بازگرداندیم.
قرایی ادامه داد: امروز باشگاه مس کرمان به غیرت بازیکنان، درایت کادر فنی، قلم اصحاب رسانه و حمایت مردم نیاز دارد که در کنار هم جشن صعود را برگزار کنیم.
وی گفت: چند دستگی بین طرفداران نیز موجب نتیجه نگرفتن تیم فوتبال مس کرمان در سالهای گذشته شده است.
سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: برای آمدن به این باشگاه تمایل نداشتم و اگر ماموریتم از ناجا گرفته شود در کنار مس کرمان خواهم ماند.
وی همچنین گفت: برای نخستین بار عملیات اجرایی احداث هفت پایگاه استعدادیابی مس کرمان در شهرستان های این استان ازجمله قلعه گنج، رودبار جنوب و راور از هفته قبل آغاز شده است.
قرایی گفت: تیم فوتسال بانوان دختران کویر مس کرمان تحت پوشش این باشگاه قرار گرفته است گفت: برای نخسین بار تیم کاراته زیر پوشش آوریم و اکنون قرادادها بسته شده است.
وی افزود: آکادمی فوتبال مس کرمان جزو سه آکادمی برتر کشور است لذا باید با ارتقای این آکادمی ها از رده های پایه و جوانان بومی استان کرمان حمایت شود و مس کرمان مربوط به تمامی استان است و حتی شهرستان های جنوبی تحت پوشش این باشگاه قرار دارند.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان اظهار داشت: برای موفقیت باید ابتدا پایه های مس کرمان تقویت شود و همچنین باید حداقل سه سال به یک مدیر فرصت داده شود و سیاسی کاری مشکل اساسی تغییر مدیران این باشگاه تاکنون بوده است.
** زمان در مس کرمان مدیریت شده است
قرایی با بیان اینکه مدیریت زمان مناسبی توسط باشگاه مس کرمان انجام شده است گفت: سه هفته به پایان لیگ باید سرمربی و لیست بازکنان مشخص شده باشد و باید برای فصل آینده تصمیم گیری شود.
وی که به تازگی سرپرست باشگاه مس کرمان شده است افزود: پس از تصدی سمت سرپرستی این باشگاه در فضای دوستانه در همان شب نخست با مجید مکی زاده به عنوان مدیر سازمان فوتبال باشگاه مس کرمان توافق رسیدیم و از روز بعد با نادر دست نشان برای سرمربیگری این تیم بصورت جدی صحبت کردیم.
سرپرست باشگاه مس کرمان تصریح کرد: با مدیریت خوب سرمربی و مدیر سازمان فوتبال باشگاه تیمی از مس کرمان ساختیم که در صف مدعیان قرار خواهد گرفت.
وی گفت: نادر دست نشان با وجود پیشنهادات خوب از لیگ برتر و در راستای علاقه و دوستی با مردم کرمان با مبلغ کمتر به این باشگاه آمده است.
قرایی همچنین از مردم خواست در بازی فردا (یکشنبه) تیم فوتبال مس کرمان مقابل شهرداری ماهشهر با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کنند.
این مسابقه در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می شود و تماشای آن برای عموم مردم این استان رایگان است.
این نشست شامگاه چهارشنبه با حضور رئیس هیات فوتبال استان و سرپرست باشگاه مس کرمان، مدیر سازمان فوتبال، سرمربی و کاپیتان این تیم در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد.
7420/9767/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.