به گزارش ایرنا، اسدالله جولایی شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه ارمغان آزادی به منظور آزادسازی تعداد 200 زندانی جرائم غیر عمد زندان های استان کرمان افزود: در مدت یاد شده نیز 2 هزار و 500 نفر بدهکاران مهریه از زندان های کشور آزاد شده اند که هنوز چهار هزار بدهکار مهریه دیگر در زندان ها هستند.
وی مددجویان بدهکار مهریه را دارای بیشترین فراوانی پس از بدهکاران مالی دانست و اظهارداشت: در کشور در حوزه کارگاهی وضعیت مناسبی نداریم و باید ضریب ایمنی در این حوزه افزایش یابد.
جولائی بر طرح مسائل پیشگیرانه در کتاب های درسی نیز تاکید کرد و گفت: این اقدام را از سال ها قبل پیگیری کرده ایم تا آموزش های لازم به دانش آموزان داده شود که در آینده از ورود مددجویان جرایم غیرعمد به زندان ها جلوگیری شود.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همواره یاور ستاد دیه بوده اند و امسال نیز 400 میلیون تومان به این ستاد کمک کرده اند و در ادامه ریاست جمهوری و رئیس قوه قضائیه نیز به این ستاد مساعدت داشته اند.
جولائی اظهارداشت: جمع آوری کمک ها برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در حقیقت کمک به معلول است و باید در کنار کمک به این افراد در قالب کارهای فرهنگی بیشتر به علت ها نیز پرداخته شود .
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.