به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ملانوری روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز امری ضروری و مهم است.
وی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورتی قاطع و جدی تر در سال جاری از سوی دستگاه های مربوطه پیگیری خواهد شد.
ملانوری اظهار داشت: کمیسیون های برنامه ریزی و هماهنگی نظارت در استانها و از جمله در استان کرمان تشکیل شده و امسال برخورد قاطع تر و مبارزه جدی تری را در برنامه خود دارد.
وی گفت: استان کرمان به دلیل همجواری با استانهای سیستان و بلوچستان در معرض قاچاق سوخت و احشام است و از سوی دیگر به دلیل همجواری با هرمزگان، از مبادی اصلی ورود کالاهای قاچاق است که برنامه ریزی مناسبی برای برخورد با این موارد انجام شده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور به کرمان برنامه ریزی مناسبی برای تامین انبارها و نیروی انسانی مورد نیاز در شرق، جنوب و غرب استان کرمان انجام شده تا با همکاری فرمانداری ها، نیروهای مربوطه بتوانند با خیال آسوده تر برای کشف کالاهای قاچاق اقدام کنند.
ملانوری یادآور شد: کالاهای قاچاق مکشوفه در استان کرمان در انبارهای پیش بینی شده نگهداری شده و بر اساس قانون برای فروش یا تعیین تکلیف آنها اقدام می شود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز گفت: نیروهای دست اندرکار در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان از نیروهای تلاشگر، نجیب، پاک دست و بسیجی هستند.
ابراهیم شهریاری افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه، طی سال جاری به موضوع پیشگیری و فرهنگ سازی در این بخش تاکید ویژه ای شده است.
3029/7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.