به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور روز دوشنبه در شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری افزود: بخش خصوصی همچنان متلاطم، دغدغه دار و نگران است و امروز تولیدکنندگان ما بدهکاران اصلی بانک ها هستند.
وی اظهار داشت: سیاست های غلط اقتصادی پشت سر هم اجرایی می شود و یکی از نتایج آن تلاطم های بازار است.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه تقنین واقعا نتوانسته ایم کار کنیم البته در 2 سال اخیر دولت و مجلس کارهای خوبی را در راستای اصلاح این موارد آغاز کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه چالش های اصلی کشور ما فرار و گریز از قانون و تفسیر متفاوت از قانون است گفت: رانت خواری و ویژه خواری، پدر بخش خصوصی را درآورده است.
وی اظهار داشت: باید عزم ملی برای جلوگیری از فساد در کشور داشته باشیم و باید بیینیم در این حوزه چه کاری کرده ایم.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بروکراسی حاکم بر اقتصاد ما بزرگترین مفسده کشور است افزود: برای اصلاح نظام مالیاتی کشور و کمک به بخش خصوصی چه کرده ایم و مگر می شود با این گرانی و تورم تمام فشار را به کسانی بیاوریم که می خواهند تولید کنند.
وی بیان کرد: امروز جنگ اقتصادی ایجاد شده و این جنگ باید در گذشته پیش بینی می شد و الان آمده ایم در بحران تصمیم گیری کنیم؟ تصمیم در میدان بحران خطا خواهد بود زیرا تصمیم گیری در این فضا احساسی است.
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.