به گزارش ایرنا سجاد محمدحسنی خبرنگار ورزشی و مدیر مسئول نشریه طوفان جیرفت ورزش، هفته گذشته مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که متاسفانه بدون هیچ واکنشی از سوی مسئولان این شهرستان مواجه شد.
این خبرنگار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته توسط یکی از روسای هیات های ورزشی جیرفت به دلیل نقد منصفانه مورد تهدید قرار گرفتم ولی متاسفانه هیچ مسئولی در این زمینه حمایت و عکس العملی نشان نداد.
محمدحسنی افزود: در حادثه قبل 2 موتورسوار با چهار سرنشین و یک خودروی پراید با پلاک مخدوش که تمام سرنشینانش سر و صورت خود را پوشانده و به سلاح سرد مجهز بودند، من را تعقیب کردند که حین فرار خودروی من به جدول برخورد و تصادف کردم و افراد ناشناس با دیدن این صحنه تصادف از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: پس از مصاحبه و علنی شدن این تهدید و واکنش نشان ندادن مسئولان شامگاه گذشته (چهارشنبه) که به منزل پدرم رفته بودم پس از بازگشت با در باز خانه مواجه شدم و پس از ورود به منزل شاهد سرقت از خانه ام شدم .
وی تصریح کرد: در این سرقت بیش از 300 میلیون ریال طلا، مقداری پول و چند سکه طلا به سرقت رفته است.
وی ضمن انتقاد از مسئولان شهرستان جیرفت، گفت: ازمسئولان امنیتی استانداری کرمان تقاضای ورود به این مساله را دارم تا شاهد اتفاق تلخی دیگر نباشم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.