به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: روابط عمومی و ارتباطات در هر دستگاهی جایگاه ارزشمندی دارد.
وی اظهار داشت: از آغاز کار در منصب نماینده ولی فقیه در استان کرمان یکی از دغدغه های نهاد دفتر امام جمعه کرمان نیز این بود که گزینه مناسبی در روابط عمومی این نهاد به کار گرفته شود.
امام جمعه کرمان ادامه داد: بخشی از کار مجموعه روابط عمومی ها می تواند در فضاهای نرم آرام و موثر به جامعه منتقل شود.
وی بیان کرد: رسالت روابط عمومی ها در 2 محور انتقال نقایص به مدیران به عنوان رسالتی بسیار بزرگ و انعکاس خدمات دستگاه اجرایی بدون کم و کاست به مردم خلاصه می شود.
امام جمعه کرمان ادامه داد: نیروهای روابط عمومی چشم بیدار مدیران دستگاه های اجرایی هستند.
وی گفت: ما دچار یک مساله جدی در ادارات هستیم و آن این است که تعداد زیادی از افرادی که کار می کنند نگاهشان به کار روز مزدی است.
حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: این نگاه نه راندمان کار را بالا می برد نه کلیت کار را ارتقا می دهد.
وی بیان کرد: رویکرد کارمزد در افراد می تواند کیفیت کار را افزایش دهد و روابط عمومی ها در تبیین این رویکرد در بین کارکنان ادارات نقش موثری می توانند داشته باشند.
امام جمعه کرمان به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: طبق فرمایشات معظم له باید برای موفقیت به درون توجه کنیم لذا برای این مهم باید روابط عمومی ها دستگاه ها را از درون توانمند کنند.
وی تاکید کرد: تببین جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی موضوع بسیار مهمی است.
رئیس اداره روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری کرمان نیز در این دیدار گفت: روابط عمومی ها باید با انتقال اخبار اقدامات و خدمات انجام شده در دستگاه ها امید را در دل مردم زنده نگه دارند.
مهدی زین الدینی به موقعیت حساس فعلی جامعه اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاه های اجرایی در این برهه باید احساس وظیفه بیشتری داشته باشند و خدمات دولت را به جامعه انتقال دهند.
وی تاکید کرد: باور ما بر این است که بذر نهال انقلاب را امام راحل (ره) کاشتند و از همان ابتدا مورد هجمه مستکبران قرار گرفت و با عنایات الهی جمهوری اسلامی پیروز شد و ثمرات آن در داخل و خارج کشور مشهود است.
وی با بیان اینکه به منظور مستحکم تر شدن پایه های نظام جمهوری اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم این آب و خاک شده است.
وی تصریح کرد: ما معتقدیم اطلاع رسانی درست و بموقع نظام جمهوری اسلامی موجب زنده نگه داشتن امید در دل مردم می شود و مردم پایه های مستحکم نظام هستند.
وی گفت: اگر روابط عمومی ها کار خود را به درستی انجام دهند همان راه شهدا را می پیمایند لذا ارائه خدمات نظام به مردم و زنده نگهداشتن امید در دل مردم همانند جهاد شهدا است.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.