به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر علیدادی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتحاد و وحدت موجود در راین افزود: در آینده نزدیک نیروگاه خورشیدی و کارخانه چیپس نیز در راین راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های موجود در راین انتظار داریم که با استفاده از ظرفیت های منطقه در حوزه معدن، گردشگری، صنایع دستی، فلزکاری و ...... زمینه توسعه اشتغال در منطقه بیشتر فراهم شود.
وی از ابتکارات استاندار کرمان در حوره تحول اقتصادی تقدیر کرد و گفت: استاندار کرمان به منظور توسعه اقتصادی راین کارهای خوبی را پشتیبانی کرده اند.
حجت الاسلام علیدادی از مردم راین به عنوان مردمی مذهبی، ولایت مدار و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد:با توجه به اینکه نهاد امامت جمعه از 20 سال قبل در راین راه اندازی شده است، در حال حاضر نیز 6 روحانی در منطقه راین در حال ارائه خدمات فرهنگی هستند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی راین کارهای بزرگی انجام شده است، گفت: اقتصاد مقاومتی اصل مورد تاکید رهبری است و همواره به این موضوع تاکید شده است.
حجت الاسلام علیدادی به اقدامات فرهنگی در راین اشاره و بیان کرد: آئین های ملی و دینی به صورت گسترده در راین برگزار می گردد و آئین اعتکاف نیز با حضور گسترده مردم این منطقه برگزار شد.
وی ایجاد خیمه فرهنگی در منطقه آبشار راین را مورد اشاره قرار داد و گفت: این کار در تابستان سال جاری انجام خواهد شد.
امام جمعه با اشاره به حضور 12 هیات عزاداری در راین، عنوان کرد: کارهای فرهنگی به این هیات ها واگذار شده تا در زمینه جذب جوانان همکاری داشته باشند.
وی دامه داد: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش، توسعه هنری، حفظ فضای سبز و اکران فیلم نیز کارهای خوبی انجام شده است.
امام جمعه راین با اشاره به اینکه راین میزبان دو شهید گمنام است، ادامه داد:120 میلیون تومان کمک های مردمی ودولتی برای ساخت یادمان شهدای گمنام و نیز اعتبارات مورد نیاز برای ساخت مصلای راین تامین شده است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.