محمدرضا فیروزکوهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اتصال ریلی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان، بارگیری 500 هزارتن محموله کنستانتره از معدن چغارت برای انتقال به کارخانه فولاد بوتیا انجام گرفت .
وی با بیان اینکه این حمل ریلی نخستین تخلیه بار مواد معدنی توسط شبکه ریلی در کارخانه فولاد بوتیا است ،تصریح کرد: اداره کل راه آهن کرمان به منظور حمل و نقل مواد معدنی به کارخانجات استان اجرای 50 کیلومتر خط آنتنی را در دستور کار قرار داده است.
وی اظهار داشت: تاکنون حدود 15 کیلومتر از خطوط آنتنی آماده بهره برداری است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان راه آهن و استان آیین بهره برداری از این خطوط انجام خواهد شد.
تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در استان کرمان توانسته با فراهم کردن زمینه مناسب کاری برای سرمایه گذارارن و معین های اقتصادی مقتدر از جمله میدکو که فولاد بوتیای کرمان از کارخانه های زیرمجموعه این هلدینگ می باشد قدم های موثری را در تقویت بنیه اقتصادی مردم استان با خلق فرصت های جدید شغلی برداشته است .
براساس این استان موفقیت بخش خصوصی در استان کرمان در دولت یازدهم تاکنون موجب گردید که رئیس جمهوری در سفر بهمن ماه امسال خود استان کرمان را به عنوان پایلوت تفویض اختیار در کشور معرفی کند .
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.