محمد طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمای غیر متعارف هوا، لوله های سطحی و کنتورهای آب را می تواند دچار چالش و یخ زدگی کند لذا در چنین شرایطی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان تدابیری اندیشیده است.
وی تصریح کرد: نیروهای گشت این شرکت، تیم های واکنش سریع و تیم های مدیریتی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان طی روزهای سرد و یخبندان در حالت آماده باش قرار می گیرند و درصورت شکستگی و آسیب لوله ها و کنتورها در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر خواهند کرد تا مشکلی در تامین آب شهری وجود نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان گفت: همچنین تاسیسات، تامین برق و ذخیره سازی سوخت به میزان کافی تامین شده است.
وی افزود: باید برای ممانعت از یخ زدگی تاسیسات شهری، تاسیسات و لوله ها عایق پیچی شود به خصوص کنتورها و انشعابات با عمق کم در خطر یخ زدگی قرار دارند.
طاهری همچنین به مردم توصیه کرد: شهروندان کنتورهای خود را با پشم شیشه محافظت کنند و در صورت شکستگی لوله ها به سرعت، شرکت آب و فاضلاب شهری را در جریان قرار دهند تا خسارت بیشتری وارد نشود.
بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی جبهه هوای سرد از فردا یکشنبه وارد استان کرمان می شود و نیمه جنوبی کشور و استان کرمان افت دمای محسوسی را طی روزهای آتی تجربه خواهد کرد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.