محمد محسن بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 10 مدرسه در شهر کرمان بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان به دلیل تایید نشدن استحکام بنا از طرف کارشناسان فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و در راستای حفظ امنیت روانی و جسمی دانش آموزان جابجا و یا به نوبت مقابل انتقال داده شده است.
وی اظهار کرد: دبستان شاهد شهر کرمان نیز به دلیل تایید نشدن استحکام بنا، زیاد بودن تعداد دانش آموز و خالی بودن 6 کلاس درس در مدرسه فقاهت به این مدرسه منتقل و دانش آموزان مدرسه فقاهت در مدرسه همجوار، مدرسه بهرام نژاد ساماندهی و دانش آموزان مدرسه بهرام نژاد نیز به مدرسه ای در همان محله طاهر آباد منتقل شده اند.
وی با بیان اینکه فاصله بین این 2 مدرسه کمتر از 500 متر است و دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی باید به مدرسه مجاور بروند گفت: استحکام بنای این مدرسه مورد تایید کارشناسان فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان قرار گرفته و با اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال کار آسفالت و رنگ آمیزی ساختمان و بهسازی سرویس های بهداشتی مدرسه فقاهت نیز انجام شده است.
به گزارش ایرنا ،برخی والدین دانش آموزان به جابه جایی مدارس فرزندانشان معترض بودند که در اعتراض به این موضوع به اداره کل اموزش و پرورش استان رفته بودند که با توضیح مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش قانع شدند.
560 هزار دانش آموز در استان کرمان وجود دارد که این تعداد دانش آموز در قالب 24 هزار و 850 مدرسه دولتی و حدود یکهزار مدرسه غیر دولتی در استان مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: نجمه حسنی** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.