به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان امین سلطانی زرندی افزود:در تاریخ 12تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان 26ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی پنج مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.
رییس دادگستری شهرستان ریگان ادامه داد: به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که 6ماه بطول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است افزود: اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.
این مقام قضایی تصریح کرد: قاتل در اعترافات اولیه اقرار نموده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول (الف.م)را به بیابان های اطراف ریگان منتقل می کند و با پنج ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می رساند و جنازه وی را به درون چاه پرتاب می نماید.
وی بر حفظ شئون وموازین اسلامی واخلاقی و رعایت مسائل فقهی در روابط زن ومرد تاکید کرد و گفت: عدم تقید به مباتی تحکیم خانواده و تزلزل روابط عاطفی در خانواده زمینه ساز بروز بسیاری از جرائم می باشد.
سلطانی زرندی تاکید کرد: افراد باید در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی شان با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند و یا اینکه از مراکز مشاوره خانواده،نهادهای فرهنگی ودینی کمک گیرند.
وی گفت: تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می زنند که خسارت های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
خبرنگار:داود رجبی بهجت**انتشار: بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.