به گزارش ایرنا، محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با حضور 500 ناشر ‌و 48 هزار عنوان کتاب در 330 غرفه 13 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های جنوب شرق کشور افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی استان کرمان است که صرفا محلی برای فروش کتاب نیست بلکه به منظور انجام فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، نشست ها و سایر برنامه های فرهنگی حول این محور برگزار می شود.
وی گفت افتتاحیه نمایشگاه کتاب کرمان 13 دی ماه با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.
علیزاده با اشاره به شعار دیگر نمایشگاه های کشور گفت: 'آینده ای روشن با خانواده ای کتابخوان' شعار امسال شانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان است.
وی گفت: 600 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب کرمان توزیع خواهد شد و کتاب های این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.
علیزاده یادآور شد: غرفه ای را برای جمع آوری کتاب نیز در نظر گرفته‌ ایم که کار آن جمع آوری کتاب برای ارسال به مناطق زلزله زده است.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان نیز سال گذشته با نمایندگی 50 ناشر کشوری، 192 ناشر به صورت انفرادی و 40 ناشر هم از استان کرمان برگزار شد.
43 هزار و 740 عنوان کتاب در پانزئهمین نمایشگاه کتاب کرمان عرضه و 20 درصد یارانه دولت از طریق بن ‌کارت کتاب برای مراجعه‌ کنندگان تامین ‌شد و 10 درصد نیز تخفیف ناشران بود.
نمایشگاه بین المللی جنوبشرق در کیلومتر 12 جاده کرمان - باغین روبروی شهرک صنعتی خضراء قرار دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.