پس از ضرب الاجل 24 ساعته رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب، عملیات حفاری چاه برای تامین آب آشامیدنی سالم ویژه روستاهای محروم شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب خطاب به افرادی که طی چند سال گذشته با ایجاد مزاحمت مانع از ورود آب آشامیدنی سالم به برخی روستاهای محروم می‌شدند هشدار داد وگفت: دستگاه قضایی با قاطعیت وبدون اغماض با افراد و مسئولانی که با کم کاری باعت تضییع حقوق شهروندان شوند برخورد خواهد کرد

مهدی اکبری اظهار داشت: طبق نظر  اعضای شورای تامین فاریاب، بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن ،مشکل آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مردم این مناطق محروم سال‌ها از آب شور وغیربهداشتی وغیرقابل مصرف استفاده می‌کردند که منجر به مهاجرت تعداد زیادی از روستایان به شهرها شده بود.

وی گفت: با توجه به شور بودن آب آشامیدنی روستاهای فوق الذکر اعضای شورای تامین در مصوبه این شورا بر حفر بدون وقفه چاه آب آشامیدنی در محل پیشنهای و مورد تایید کارشناسان مطالعات و ژئوفیزیک استان تاکید کردند.

شایان ذکر است صبح روز گذشته 27/09/96آقای اکبری،رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب  به همراه اعضای شورای تامین شهرستان و  جمعی از مسئولان محلی از روستای سبزان، مقرب و پشموکی از توابع شهرستان فاریاب بازدید بعمل آوردند که در پایان مقام قضائی دستور به حفر  چاه آب آشامیدنی روستاهای سبزان ،مقرب و پشموکی در کوتاه ترین زمان ممکن داده بود و اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان را  موظف نموده بود،تا ظرف 24ساعت آینده نسبت به حفاری وحل مشکل آب شرب مردم اقدام نماید.

قابل ذکر است مشابه این اقدام نیز از سوی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در روستای باغباغوئیه صورت پذیرفته بود

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.