یاسر صالح نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات 17 آذر ماه سال جاری در شهر مکزیکوسیتی با حضور شرکت کنندگان زیادی از کشورهای مختلف برگزار شد.
وی تصریح کرد: وزنه بردار رفسنجانی از تیم وزنه برداری معلولان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در رقابت های دسته فوق سنگین با وزن مثبت 170 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و در پایان بعد از سیامند رحمان از ایران، به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
صالح نیا با اشاره به اینکه سیامند رحمان با بالابردن وزنه 285 کیلوگرم مقام قهرمانی را به دست آورد بیان کرد: منصور پورمیرزایی ورزشکار رفسنجانی در حرکت اول وزنه 236 کیلوگرمی را انتخاب و به راحتی آن را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه 241 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت سوم از مهار وزنه 260 کیلوگرمی بازماند و با رکورد 241 کیلوگرم به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.
وی گفت: منصور پورمیرزایی برای شرکت در مسابقات جهانی یک ماه در تمرینات اردوی تیم ملی شرکت کرد و در هفته اول آذرماه به کشور مکزیک جهت شرکت در مسابقات جهانی پاراوزنه برداری اعزام شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: در هیات وزنه برداری جانبازان و معلولان شهرستان رفسنجان اعضا در رشته های مختلف از جمله والیبال، وزنه برداری، فوتبال و دیگر رشته ها شرکت دارند.
پورمیرزایی چهارشنبه شب هفته جاری به ایران باز می گردد و صبح روز پنجشنبه در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار خواهد گرفت.
رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفر در 110 کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.