به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمین لرزه روز گذشته به محض شناسایی نقطه آسیب پذیر، جلسه ستاد بحران انتظامی تشکیل و شرح وظایف رده های تخصصی به آنها ابلاغ شد.
وی ادامه داد: سپس همکاران انتظامی در رده اجرایی در محل حادثه حضور یافتند و ضمن رصد موضوعات، اخبار را به مرکز استان انتقال دادند و کار برقرراری امنیت را در محل وقوع حادثه دنبال کردند.
وی بیان کرد: پلیس راه نیز محورهای مواصلاتی مرتبط به شهرستان راور را تحت پوشش ترافیکی و انضباط ترافیکی قرار داد.
وی تصریح کرد: در زمان بروز این حادثه، رده های تخصصی پلیس در محل حضور یافتند و با همکاری هلال احمر، بهداری اورژانس و سایر رده های خدماتی، امنیتی، بسیج و سایر رده های مرتبط، ضمن تجمیع توانمندی ها، اقدامات اشراف اطلاعاتی و امنیت را دنبال کردند و کوچکترین حادثه امنیتی را نداشته ایم.
وی گفت: به مردم اطمینان خاطر می دهیم که پلیس آمادگی هرگونه مقابله با موضوعات امنیتی و جرایم را دارد و جای هیچ نگرانی نیست.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: رصد فضای مجازی از اقدامات موثر پلیس در حوزه نرم افزاری است که توسط پلیس فتا و بخش تخصصی پلیس امنیت انجام می شود.
وی یادآور شد: متاسفانه پس از وقوع هر حادثه اخبر کذب مطرح می شود که در حادثه اخیر این نمونه این جرایم مشاهده شد و منشا آنها توسط پلیس فتا شناساسی و با هماهنگی قضایی برخورد لازم انجام شد.
وی گفت: مردم برای اطمینان از صحت اخبار و موار مطروحه باید به سایت های خبری رسمی و صدا و سیما مراجعه کنند.
هجدک از توابع راور و در 140 کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد.
زلزله ای با بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 6 و 1 دقیقه صبح روز جمعه 10 آذر هجدک را لرزاند.
این زمین لرزه تاکنون بیش از 120 پس لرزه داشته است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.