به گزارش ایرنا احمدعلی انجم روز، روز چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت افزود: بیش از 340 هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت طی سال جاری توسط منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف و خلع ید شد.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به حفاظت از بیت المال حساس باشند اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال با قاطعیت تمام گام برمی دارد و با افرادی که بخواهند به اراضی ملی و حقوق بیت المال دست درازی نمایند، برخورد جدی می کند.
وی افزود: بدون شک حراست از حقوق بیت المال بر عهده مسئولان است لذا مسئولان بدانند همانطور که ما در مورد کوتاهی مدیران گذشته در زمینه حساس نبودن در حفظ منابع ملی و حقوق عامه مردم قضاوت می کنیم، آیندگان نیز در مورد ما هم قضاوت می کنند.
وی بیان کرد: پاسداری از حقوق بیت المال یک امر مقدس است که برخی از مسئولان و مردم در این زمینه توفیق پیدا کرده اند زیرا اموال بیت المال متعلق به همه مردم است و این اموال متعلق به خدا و حاکمیت جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین است.
انجم روز افزود: نسل های آینده نیازمند منابع طبیعی و اراضی ملی هستند و توجه نکردن به آیندگان گناه بزرگی است که باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.