وحدت عیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2 بامداد امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله دپوی مواد مخدر در حاشیه جازموریان واقع در شهرستان قلعه گنج شدند.
وی تصریح کرد: در یک عملیات مسلحانه 500 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.
وی ادام داد: این محموله از طریق مرزهای شرقی و از مسیر استان سیستان و بلوچستان وارد جنوب استان کرمان شده بود که بدو ورود، کشف و از توزیع آن جلوگیری شد.
عیدی اظهار کرد: در ماه های اخیر بخشی از فعالیت اداره کل اطلاعات استان کرمان در زمینه شناسایی شبکه های اصلی وارد کننده موادمخدر متمرکز شده و چندین محموله سنگین به همراه سلاح های جنگی و خودرو کشف و تعدادی از عناصر اصلی این گروه ها دستگیر شده اند.
فرماندار کهنوج نیز از کشف محموله 500 کیلوگرمی مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در این شهرستان خبر داد.
ابوذر عطاپور افزود: روز گذشته در یک عملیات ضربتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) 500 کیلوگرم مواد مخدردر محله نخلستان کهنوج به همراه یکدستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف کردند.
کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر است و این استان بر اساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 94، رتبه اول کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدر را دارد.
کهنوج با 43 هزار و 977 نفر جمعیت در 360 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.