رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: هموطنان تنها از طریق روش‌هایی که از رسانه‌های معتبر اعلام می‌شود، کمک‌های خود را به دست مردم زلزله‌زده برسانند.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ " امین یادگار نژاد" ضمن عرض تسلیت و همدردی با مردم  زلزله زده کرمانشاه، گفت: متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از حادثه پیش آمده هستیم به گونه‌ای که با تبلیغات جمع آوری کمک‌های مردمی در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی از احساس انسان دوستانه افراد  سوءاستفاده و از این رو اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: تعدادی از افراد سودجو در فضای مجازی با ایجاد گروە و جلب اعتماد مردم, به بهانه کمک به مردم زلزله زده با دادن شماره حساب  اقدام به اخذ پول از مردم می‌کنند در حالیکه به هیچ عنوان این کمک‌های جمع‌آوری شده به دست نیازمندان آن نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و برای کمک به زلزله زدگان حتما از طریق شماره حساب‌های معتبر که از سوی نهادهای مشخص اعلام می‌شود اقدام کنند و هیچگونه پولی را برای افراد غیرمسئول در این زمینه واریز نکنند.

یادگارنژاد در پایان گفت: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.