به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر چند مورد اخاذی توسط شخص یا اشخاصی در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی دوشنبه افزود: پس از یکسری کار اطلاعاتی و منابع مخبرین و همچنین گشت‌های ویژه، محسوس و نامحسوس شخصی با هویت معلوم که قبلاً نیز سابقه کیفری داشته را حین اخاذی دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.
عباسی بیان کرد: پس از بررسی موضوع متهم لب به اعتراف گشود و افزود: بصورت مقطعی طی چند مورد به‌ عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر خود را معرفی و به منازلی که از قبل شناسایی کرده بودم در سطح شهرستان مراجعه و از آنان اخاذی می کردم.
سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مقام قضایی گردید به مردم توصیه و از آنها درخواست کرد: مأموران علاوه برداشتن کارت شناسایی برای ورود به منزل شما باید حکم ورود به منزل با مشخصات و نشانی منزل شما را داشته باشند و به شما ارائه نمایند لذا به افرادی که تحت عنوان مأمور یا صرفاً با نشان دادن یک کارت قصد ورود به منزل شما را دارند اعتماد نکنید و مراتب را سریعاً به تلفن 110 اطلاع دهید.

*** توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در رفسنجان
فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز مدل crm توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
به گزارش دریافتی ایرنا از معاونت اجتماعی رفسنجان ، نصرالله عباسی گفت: در پی اطلاع مبنی بر این‌ که شخصی با یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می‌نماید و موتورسیکلت را در منزلش نگهداری می‌کند بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی قرار گرفت.
وی دوشنبه اظهار داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مذکور شدند که موتورسیکلت را رؤیت و با رعایت موازین قانونی اقدام به توقیف آن کردند که موتورسیکلت پس از توقیف جهت تعیین تکلیف به اداره گمرک شهرستان انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه توقیف موتورهای سنگین در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان مظهر اقتدار و صلابت نظام حاکمیت ملجأ و مأمن مظلومان و محرومان است و هرگز اجازه جولان به کسانی که بخواهند آسایش و آرامش مردم عزیز را به هم بزنند نخواهد داد.
رفسنجان با 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی**انتشار: بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.