آبان ملک محمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول این هفته تا سیزدهم آبان، 6 فیلم داستانی و یک فیلم مستند از سینمای آلمان اکران می شود.
وی هدف از اجرای این برنامه را دیدن آثار درخشان سینمای جهان در کنار سینمای ایران و آشنایی جوانان، پژوهشگران و کسانی که سینما را به طور جدی دنبال می کنند، با این آثار است.
مدیر تماشاخانه پارس کرمان افزود: تماشای فیلم برای عموم آزاد و رایگان است و فرصت مناسبی برای علاقه مندان و پژوهشگران سینما برای دیدن این آثار است.
وی با بیان اینکه تمامی فیلم ها راس ساعت 19 اکران می شود تصریح کرد: روز دوشنبه هشتم آبان ساعت 17 عصر فیلم یلا اکران و بلافاصله پس از آن در ساعت 18و30 برنامه ای با عنوان تولید فیلم در آلمان با حضور منوچهر طیاب پیشکسوت سینمای مستند، نویسنده و ایرانگرد، امیر پوریا منتقد مترجم و نویسنده سینما و توبی اشرف منتقد برجسته سینمای آلمان برگزار می شود.
ملک محمدی اظهار کرد: اکران فیلم های کلاسیک‌ جهان و ایران را در برنامه داریم که به زودی اعلام می شود.
وی اظهار کرد: این برنامه همزمان در شهرهای تهران و شیراز برگزار می شود و بانی این هفته مهم فرهنگی در کرمان موسسه هنری و ادبی شاخه وسپار است.
تماشاخانه پارس از ابتدای سال جاری در محل هتل پارس کرمان کنار تاسیس شده است و علاوه بر اکران فیلم های سینما هنر و تجربه به برگزاری نشست های تخصصی، دیدار با عوامل فیلم ها و هفته های فیلم ایران و جهان می پردازد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.