به گزارش ایرنا سرهنگ محمدرضا ایران نژاد روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه افزود: بیش از 198 هزار قبض اخطاریه طی سال گذشته در سیرجان صادر و هزار و 861 دستگاه وسیله نقلیه نیز بنا بر دلایل معلوم توقیف و روانه پارکینگ شده است.
وی به صدور 12 هزار و 829 پلاک تعویضی در سیرجان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار هزار و 153 مربوط به ورود خودرو جدید به ناوگان شهری سیرجان است.
وی گفت: توانستیم با تلاش مجموعه پلیس سیرجان در سال جاری رتبه نخست استان کرمان را در بخش ایجاد امنیت به دست بیاوریم.
وی اظهار کرد: سوگواری سرور و سالار شهیدان نیز در سیرجان در نهایت امنیت و بدون مشکل برگزار شد و این مهم موجب ارسال تقدیرنامه ای از سوی فرمانده محترم ناجا شد.
فرمانده انتظامی سیرجان افزود: سال گذشته در شهرستان سیرجان سرقت مسلحانه نداشتیم و سرقت های عادی با کاهش 22 درصدی و افزایش 60 درصدی کشف سرقت به عنف مواجه شد.
سرهنگ ایران نژاد گفت: قتل عمد با 60 درصد کاهش وقوع، آتش سوزی عمدی با 78 درصد کاهش و آدم ربایی و گروگانگیری نیز با 300 درصد افزایش کشف در سال اخیر نسبت به مدت مشابه قبل رو به رو بود.
وی از انهدام 38 کارگاه تولید مشروبات الکلی و انهدام 26 باند توزیع مواد مخدر با کشف بیش از چهار تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر به همراه دستگیری 250 معتاد خطرناک طی یکسال گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی سیرجان اظهار کرد: تصادفات رانندگی در حوزه درون شهری سیرجان، تصادفات جرحی با 32 درصد کاهش و برون شهری با 17 درصد کاهش مواجه بود که 14 نفر هم در تصادفات فوتی جان خود را از دست دادند.
این مقام انتظامی از برقراری بیش از 42 هزار تماس با سامانه 110 سیرجان در مدت یکسال گذشته خبرداد و گفت: 34 هزار و 120 یک عدد عملیاتی بود که منجر به حضور مامور در صحنه شده و حدود هفت هزار و 200 تماس هم غیر فوریتی و عملیاتی بوده است.
سرهنگ محمدرضا ایران نژاد به عملیات روزهای قبل پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان در زمینه توقیف محموله 6 کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی شیشه با همکاری پلیس استان همدان اشاره کرد و گفت: در این رابطه چند متهم و تعدادی خودرو نیز توقیف شد.
وی در پایان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست با تماس با سامانه های 110 و 128 پلیس را در انجام وظایف همراهی کنند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7435/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.