ایمان قاسم زاده عصر شنبه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهنوج به خبرنگار ایرنا گفت: احداث ساختمان رادیولوژی بیمارستان 12 فروردین، احداث 14خانه پزشک، تکمیل و ساخت زنجیره سرمای مرکز بهداشت و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای 115 کهنوج بصورت ویژه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قرار دارد.
وی ضمن تاکید بر تسریع روند احداث طرح های بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان افزود: هدف ما ارائه خدمات بهداشتی در دورترین روستاهای منطقه است و در راستای تحقق این هدف با جدیت پیگیر توزیع عادلانه خدمات در منطقه جنوب کرمان هستیم.
وی بیان اینکه باید در حد توان از امکانات موجود برای ارائه خدمت به مردم استفاده شود، گفت: هدف ما در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی منطقه، رفع کمبودها و مشکلات در حد توان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان های رودبارجنوب و منوجان، 20 مرکز خدمات جامع سلامت و 89 خانه بهداشت فعال داریم.
وی با بیان اینکه پیگیر جذب پزشک متخصص مورد نیاز منطقه در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب هستیم، افزود: به کار گیری نیروهای بومی هر منطقه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از اولویت های مورد نظر در تامین نیروی انسانی در هر شهرستان است.
قاسم زاده گفت: تمامی مراکز خدمات جامع سلامت جنوب کرمان در روزهای تعطیل ایام عزاداری اباعبد الله الحسین(ع) مانند روزهای غیر تعطیل خدمات بهداشتی را به مردم منطقه ارائه می دهند.
وی افزود: مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با 32 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت رسانی به عزادارن حسینی در هفت شهرستان جنوبی استان است.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جیرفت،عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و فاریاب را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.