سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه، خودرو بعد از سوختگیری در پمپ گاز کشکوئیه منفجر و ترکش های آن به خودروهای کناری اصابت کرد و محمدحسین بخشی چهار ساله اهل روستای احمدآباد دئفه رفسنجان جان باخت.
وی با اشاره به اینکه پنج نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند گفت: این افراد بلافصله بعد از حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان منتقل شدند.
خلیلی نژاد ادامه داد: راننده خودرو منفجر شده توسط نیروی انتظامی برای پاره ای توضیحات به کلانتری اعزام شد و مأموران نیز محل حادثه را برای بررسی علت انفجار جستجو کردند.
وی تصریح کرد: در بررسی های زمان وقوع حادثه تصور بر این بود که خودرو مشکل فنی داشته در حالی که با تیزبینی نیروهای پلیس آگاهی حقیقت موضوع روشن شد.
وی افزود: در بازرسی دقیق خودرو و محل حادثه مقادیری مواد مخدر کشف و متهم با قرار مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد.
خلیلی نژاد اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و درپی کار تخصصی پلیس آگاهی، راننده خودرو لب به اعتراف گشود و گفت که 10 کیلوگرم موادمخدر را از شرق کشور خریداری و با برش زدن سیلندر گاز خودرو آن را داخل سیلندر جاسازی کرده است.
وی تصریح کرد: متهم اقرار کرد سپس ضمن جوش دادن و رنگ آمیزی سیلندر قصد انتقال مواد را به شمال کشور داشته است.
وی گفت: سوختگیری باعث فشار بالای گاز و منجر به انفجار سیلندر شد.
30 شهریور سال جاری انفجار مخزن گاز خودرو پژو 405 در پمپ گاز بخش کشکوییه رفسنجان منجر به مرگ یک کودک چهار ساله و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.
رفسنجان با 311 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده:دریس
3029/7433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.