به گزارش ایرنا، مسعود جمیلی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان افزود: این دوربین ها برای ایمنی تردد در محورهای اصلی حوزه جنوب استان کرمان نصب می شوند.
وی ادامه داد: با افزایش و نصب این سامانه ها زمینه بروز حوادث کاهش و نظارت بیشتری بر تخلفات رانندگان حادثه ساز از طریق پایش تصویری انجام می شود.
وی گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان هشت اداره در این منطقه دارد و از این طریق خدمات خوبی را در حوزه راهداری و حمل ونقل به مردم و رانندگان ارائه می کند.
وی با بیان اینکه بیشترین حمل ونقل محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان از طریق جاده صورت می گیرد، افزود: توجه به زیر ساخت محورهای ارتباطی و ایمن کردن تردد در این محورها از اولویت های این اداره کل است.
وی ادامه داد:هر ساله هزینه های زیادی برای ایمن سازی محورها در حوزه جنوب استان کرمان می شود، لازم است تا مردم و رانندگان در حفظ و نگهداری این علائم دقت بیشتری را داشته باشند.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان به افتتاح ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان اشاره و تصریح کرد: این ساختمان با 140متر مربع زیر بنا و2 هزارو 400 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
وی از اجرای طرح برخورد با مسافر برهای شخصی در جنوب استان با همکاری شوراهای ترافیک شهرستان ها و دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با توجه به غیر قانونی بودن فعالیت این دسته از رانندگان این طرح هم اکنون با مشارکت دستگاه های مختلف از شهرستان جیرفت آغاز شده است که به تدریج در شهرستان های دیگر این منطقه انجام می شود.
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.