به گزارش ایرنا، این اردو با سرمربی گری مجید ترکان (مربی تیم های ملی پایه کشتی آزاد)، قهرمان کشتی و مربیان زبده استان ها از 22 تا 28 شهریورماه درحال برگزاری است.
تیم ملی کشتی آزاد با هدف شرکت در رقابت های ملی و فراملی و آشنایی با شرایط آب و هوایی مختلف در سیرجان اردو زده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان یکشنبه در حاشیه این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: حضور این رده های سنی در اردوی آمادگی تیم ملی، همان بستر سازی برای رده های سنی پایه بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.
ناصر گل محمدی افزود: واگذاری این اردو به شهرستان سیرجان یک افتخار ملی برای این شهرستان است.
وی عنوان کرد: هزینه این اردو را یکی از خیران ورزش سیرجان بر عهده گرفته است.
خیر ورزشی این اردو نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی یک هفته ای آمادگی تیم ملی 70 میلیون تومان هزینه دارد و با توجه به علاقه به ورزش بویژه ورزش کشتی پشتیبانی مالی این اردو را پذیرفتم.
محمد جواد یزدانی نیا با بیان اینکه با رایزنی فراوان، این اردو را به شهرستان سیرجان آوردیم افزود: تاکنون حدود 400 میلیون تومان در فعالیت ها و برنامه های ورزشی شهرستان سیرجان اعم از کشتی و تکواندو هزینه کردم.
وی اظهار کرد: باید بدانیم که با ترویج فرهنگ ورزشی، جوانانی سالم و مفید برای کشور خواهیم داشت و اعتقاد دارم مقداری از درآمد خود را باید صرف ورزش کرد.
اسپانسر و پشتیبان مالی این اردو همچنین با اشاره به فعالیت 6 ساله خود در ورزش کشتی اظهار کرد: مجروحیت در جبهه دوران دفاع مقدس موجب شد تا با کشتی فاصله بگیرم.
در ادامه اردو نیز با تعدادی از جوانان شرکت کننده از اهالی شهرستان های بافت، مشهد، کرمانشاه، اصفهان و قائم شهر به گفتگو نشستیم و این افراد اردو را بسیار خوب و آموزش ها را کارآمد و اصولی ارزیابی کردند و در پاسخ به سئوال، چرا به ورزش کشتی روی آوردید؟ گفتند لذا تمامی مردانگی، سخاوت و جوانمردی ها از این ورزش بوده و خواهد بود و امیدواریم روزی قهرمان کشتی جهان شویم.
سیرجان در 180کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
گزارش: حامد سالاری و محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی *
7420/7435 / 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.