به گزارش ایرنا اسماعیلی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان افزود: پیش بینی می شود با راه اندازی 200 تعاونی در این استان طی سال گذشته بیش از 2 هزار فرصت شغلی جدید در کرمان ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت کرمان در سن کار هستند خاطرنشان کرد: در مجموع پنج هزار و 400 تعاونی با یک میلیون و 500 هزار عضو در کرمان تشکیل شده است و از محل این تعاونی ها بیش از 55 هزار فرصت شغلی برای جوانان جویای کار استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به تشکیل 2 تعاونی عمران شهری در 2 شهرستان کرمان بیان کرد: برای امسال نیز تشکیل پنج تعاونی عمران شهری را برای پنج شهرستان تابعه این استان در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه طی سال های اخیر تعداد پنج تعاونی فراگیر ملی در کرمان تشکیل شده است گفت: به دنبال آن هستیم که یکصد تعاونی روستایی در روستاهای استان تشکیل شود.
وی همچنین با بیان اینکه در استان کرمان تعاونی هایی داشتیم که در سطح بین الملل تولید می کردند خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تلاش کردیم که فعالیت های مربوط به تعاونی ها به خود تعاونی ها واگذار شود و این برنامه ها همچنان تداوم خواهد داشت.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.