به گزارش ایرنا، فرماندار منوجان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهسازی روستاها سه طرح هادی در روستاهای موتوریارالهی، لاریان وعباس آباد پاتک از طرح های مشارکتی بنیاد مسکن، دهیاری و بخشداری بخش آسمینون به بهره برداری رسید.
حسیین صادقی افزود: این سه طرح با 31 هزار و 500 متر زیرسازی و با 28 هزار و 230 متر آسفالت به بهره‌ برداری رسید که در مجموع اعتبار این طرح ها پنج میلیارد و 819 میلیون ریال بوده است.
وی عنوان کرد: یک طرح نیز به نمایندگی از پنج طرح شهرنودژ که شامل زیرسازی ، جدول گذاری و آسفالت‌ شهر بود با اعتبار پنج میلیارد و 950 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار منوجان اضافه کرد: درحوزه شهرداری شهرنودژ نیز با خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی با تمام امکانات وتکمیل و حصار کشی ساختمان آتشنشانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری افتتاح و مورد بهره ‌برداری قرار گرفت.
وی گفت: 2 طرح را ه و شهر سازی که شامل احداث ، زیر سازی و آسفالت روستای گیرکان به طول هزارو 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال و روکش آسفالت روستاهای کندر،گرماهی ،شهید آباد ، دهمیان به طول سه کیلومتر با اعتبار چهار میلیاردرو 200 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در ادامه عنوان کرد: یک طرح مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای عباس آباد پاتک با زیر بنای 45 متر مربع و اعتباری بالغ بر200میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.
فرماندار منوجان یاد آور شد : یک طرح ورزشی احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال دردهستان بجگان از توابع بخش آسمینون منوجان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال نیز همزمان با ششمین روز از هفته دولت کلنگ زنی شد.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
شهر نودِژ با جمعیت 28 هزارو 726 نفر در فاصله 42 کیلومتری شهر منوجان قرار دارد.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزارو 500 کیلومتر که در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد این شهرستان از جنوب وغرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
خبرنگار و انتشاردهنده: روح اله صائب *
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.