حسین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح طرح ایستگاه پمپاژ بین راهی شهر منوجان به طول یک کیلومتر مربع با اعتبار 10 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید و با این طرح دیگر مردم این شهر با افت فشار آب مواجهه نخواهند شد، ضمن اینکه مردم باید صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند تا آب شهر دیگر با کمبودی که کمبود است جبران شود.
وی تصریح کرد: رفع افت ولتاژ برق شهرک 65 هکتاری این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل منابع داخلی با نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار ۱۰۰ کاوا از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی، آموزشی دیجیتال زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان با تقاضای بخش خصوصی در شهر منوجان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال نیز به بهره ‌برداری رسید.
فرماندار منوجان گفت: این مرکز با هدف تبلیغ و عرضه محصولات و محتوای فرهنگی دیجیتال در قالب انواع لوح های فشرده برای استفاده عموم، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و مقابله با تهاجم فضای مجازی راه اندازی شده است.
وی افزود: 2 طرح برقی کردن موتور پمپ در روستای دهنو و دامپروری 200 رأسی در روستای محمد آباد از جمله طرح های کمیته امداد بودند که به نمایندگی از 18 طرح در این شهرستان با اعتباری بالغ بر85 میلیارد و300 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
وی یاد آور شد: یک طرح احداث سرد خانه هزارو 500 تنی بخش خصوصی در روستای چاه شور با مجوز جهاد کشاورزی و حمایت تامین تسهیلات با اعتبار 15 میلیارد ریال نیز کلنگ زنی شد.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزارو 500 کیلومتر در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد، این شهرستان از جنوب وغرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
خبرنگار و انتشاردهنده: روح اله صائب *
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.