به گزارش ایرنا، یحیی کمالی‌پورعصر یکشنبه درنشست مشترک شورای اداری شهرستان‌های جیرفت وعنبرآباد افزود: این محور با 128 کیلومترمربع همواره از پرتردد ترین جاده های این شهرستان محسوب می شود که همواره شاهد تصادفات زیادی دراین مسیر می باشیم.
وی عنوان کرد: این محوردارای روستاهای زیادی می باشد که با این 2 شهرستان درارتباط می باشند و می طلبد که مردم این روستاها از نعمت راه آسفالته و مناسبی برخوردار باشند.
وی اظهار کرد: با حمایت دولت تدبیر و امید خط ریلی جیرفت - کهنوج - جاسک نیز دریک ماه آینده به مناقصه گذاشته می شود و بزودی عملیات اجرایی این محورهم شروع خواهد شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر روز گذشته وزیر ورزش و جوانان به استان مقرر شد تا 10 چمن مصنوعی برای هر2 شهرستان در نظر گرفته و سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام هم تکمیل ‌شوند.
وی در ادامه اظهار کرد: هم اکنون 162روستا در این 2 شهرستان فاقد آب آشامیدنی می باشند که مجوزاحداث شبکه آب برای 50 روستا اخذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: بعد ازگذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجیه نیست که روستایی از آب و برق محروم باشد بنابراین به صورت جد پیگیرآبرسانی به سایر روستاهای فاقد آب آشامیدنی می باشیم.
کمالی پوراظهار کرد: امیدواریم با تشکیل دولت دوازدهم و نگاه ویژه به این منطقه هیچ روستایی دراین 2 شهرستان فاقد آب آشامیدنی نباشد.
فرماندار جیرفت هم در ادامه این نشست گفت: نگاه دولت در جنوب کرمان توجه به زیرساخت‌ها بوده و اثرات این زیرساخت‌ها در زندگی مردم نمایان شده است.
احمدامینی روش افزود: بودجه شهرستان جیرفت از 200 میلیارد ریال در سه سال گذشته به 920 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: خدمات نظام متعلق به هیچ فرد و دولتی نیست لذا باید در کنار کمبودها این خدمات را برجسته کنیم تا مردم اعتماد بیشتری به نظام داشته باشند.
وی به معوقات بانکی کشاورزان نیز اشاره کرد و گفت: در صدد بخشودگی سه هزارو 800 میلیارد ریال بدهی کشاورزان این منطقه به بانک کشاورزی هستیم.
امینی‌روش تنها راه برون رفت از اقتصاد بیمار را اجرای اقتصاد مقاوتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یک عزم ملی می‌طلبد و همه در کنار دولت باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند.
فاریاب در جنوب شرقی استان کرمان و در فاصله 332 کیلومتری ازمرکز این استان واقع شده و شهرستان جیرفت نیز با 308 هزار نفرجمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.