مهری رفعتی روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان افزود:خبرگزاری ایرنا در چهار سال اخیر پیچ و خم های فراوانی را پشت سرگذاشته و از شکل سنتی به مدرن تغییر پیدا کرده است و با مدیریت توانمند و فکر نو، این خبرگزاری رقیب بسیار قدرتمندی برای سایر رسانه ها شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای جوان تحولی نو ایجاد می شود، اظهار داشت: با تلاش جوانان، آینده بسیار درخشانی برای ایرنا و رسانه ها در کشور ایجاد می شود.
رفعتی تصریح کرد: یکی از شعارهای بسیار مهم ایرنا حرکت به سوی تولیدات با کیفیت است و مرکز کرمان در بخش یادداشت نویسی وضعیت بسیار خوبی دارد.
رفعتی با بیان اینکه رصد فضای مجازی بسیار مهم است افزود: همه باید کمک کنیم رسانه به صورت شبانه روزی فعال باشد و همه همکاران در فضای مجازی ورود پیدا کنند و فعالیت موثر داشته باشند.
وی خطاب به خبرنگاران ایرنا بیان کرد:همواره تلاش کنیم که موضوع محور بوده و برنامه ریزی برای سوژه پروری در تولیدات و گزارش های خبری این سازمان در اولویت قرار داشته باشد.
رفعتی اظهار کرد: اخلاق مداری سرلوحه کار در ایرناست و انتقادات باید در جهت رشد بیان شود و صمیمیت و همکاری باعث موفقیت و تعالی مرکز خواهد شد.
وی از زحمات رئیس سابق مرکز ایرنا کرمان تقدیر و تشکر کرد و برای رئیس جدید در مسئولیت فعلی خود آرزوی موفقت کرد.
مدیرکل استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز گفت: سیاست سازمان خبرگزاری جموری اسلامی به سمتی رفته که در ضمن تولیدات کیفی به انتشار اخبار توجه خاصی می شود.
علی حیدری افزود: به روزانه اخبار زیادی در خبرگزاری ایرنا تولید و در این زمینه گام های مثبتی بر داشته ایم اما د راین راستا انتشار خبر و عکس نیز اهمیت دارد.
وی بیان کرد: امروز باید در فعالیت های فضای مجازی افراد مختلفی را جذب کرده و اگر تولیدات مناسبی داشته باشیم قطعا در جذب مخاطب و عضو گیری هم موفق خواهیم شد.
حیدری با بیان اینکه هدف به سمت ارتقای جایگاه حرفه ای است و تولید اخبار به سمت افراد موثق سوق داده شود اظهار کرد: باید تیترهای اخبار جذاب باشد و در این زمینه مرکز کرمان از این ویژگی برخوردار بوده هرچند جای کار بیشتری نیاز است.
مدیرکل استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین عنوان کرد: باید از متن طولانی و زیاد نویسی خبر خودداری شود و اخبار با مطالب جدید و با سابقه خوب تولید و منتشر شود.
وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که سوژه را هدایت کنیم و برای فعالیت های خود اهداف میان مدت و طولانی مدت داشته باشیم نه اینکه سوژه ما را هدایت کند.
در این آیین از زحمات رسول محمد حسنی تقدیر و بهنام احمدی به عنوان رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان معرفی شد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.