به گزارش ایرنا محمد آرمان پور شبانگاه یکشنبه در نشست خبری افزود: 30 دفترخانه اسناد رسمی، هشت دفتر رسمی طلاق و 18 دفتر رسمی ازدواج در شهرستان رفسنجان وجود دارد.
وی تصریح کرد: 2 هزار و 840 مورد ازدواج و 629 مورد طلاق از ابتدای سال گذشته تاکنون در دفاتر طلاق و ازدواج شهرستان رفسنجان به ثبت رسیده است.
آرمان ‌پور اظهار کرد: همچنین در دفاتر اسناد رسمی این شهرستان 38 هزار و 711 سند تنظیم و در زمینه اجرا نیز 250 مورد پرونده در سال جاری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: بیش از 31 میلیارد ریال از طریق اجرای ثبت و بیش از 2 میلیارد و 745 میلیون ریال از طریق اجرای حقوق دولتی در این شهرستان انجام شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته هشت ‌هزار و 216 سند در رفسنجان صادر شده است افزود: چهار هزار و 915 مورد پاسخ استعلامات، یکهزار و 394 مورد بازداشت سند و 980 مورد رفع بازداشت سند نیز در این شهرستان به مرحله انجام رسیده است.
آرمان ‌پور، ثبت اراضی ملی و تعویض اسناد مالکیت از دفترچه ‌ای به کاداستر را از اهداف مهم اداره ثبت اسناد برشمرد و گفت: مسئولان ادارات متولی اراضی ملی از جمله منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید طبق نقشه، این اراضی را جانمایی کنند تا به ثبت برسد.
آرمان‌ پور افزود: 177 هزار پرونده در بایگانی اداره ثبت اسناد رفسنجان وجود دارد که سوابق اسناد کل این شهرستان است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.