به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز دوشنبه در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی شهر رفسنجان ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان جهان افزود: مسئولان، تولیدکنندگان را طبق وعده‌ هایی که داده اند حمایت کنند.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز دغدغه اشتغال و تولید را که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است به صورت فوری در دستور کار قرار دهد و با طرح، برنامه و لوایح مفید مشکل جوانان بیکار را برطرف کند.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: باید نسبت به تقویت واحدهای تولیدی‌ داخل و تولید کالاهای با کیفیت تلاش کنیم.
وی همچنین به کمبود و اولویت مصرف بهینه آب اشاره کرد و افزود: مدیریت آب شهری و روستایی با معیارهای بومی با جدیت و تلاش نتیجه‌ بخش خواهد بود و مردم نیز توجه داشته باشند که در منطقه کویری و کم آب قرار داریم پس در مصرف آب صرفه جویی کنند.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت مصلی رفسنجان اشاره و بیان کرد: ساختمان مصلا یکی از نیازهای این شهرستان است.
وی ادامه داد: بیش از 850 مصلی در کشور وجود دارد و 500 شهرستان از جمله رفسنجان مشغول به ساخت مصلی هستند.
وی گفت: بودجه‌ های خاصی از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی برای احداث و تکمیل مصلاها اختصاص پیدا نمی کند و این امر اقدامی مردمی است لذا مصلای شهر رفسنجان با همت مردم در حال احداث است.
حجت الاسلام رمضانی ‌پور به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: آنچه در زندگی ما را عقب می‌ اندازد گناه است که لازم است بعد از فراغت از ماه مبارک رمضان نیز همانطور که در این ماه از گناه پرهیز داشتیم با برنامه از گناه اجتناب کنیم و مراقب چشم، گوش، زبان و فکرمان باشیم.
وی بر داشتن روحیه جهادی و انقلابی در عمل تأکید و تصریح کرد: از شوراهای دوره چهارم در شهر و روستا قدردانی می‌ کنم که کارهای بزرگی انجام دادند و شورای شهر هم همت کردند کارهای خوبی در این دوره انجام شد.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: باید به مسأله فرهنگ اصیل اسلامی توجه داشته باشیم و دانشگاه‌ ها نیز به این امر توجه کنند.
وی ادامه داد: ضرورت دارد فرهنگ شهرستان سیرجان حفظ و از آزادی‌ هایی که حقوق دیگران را پایمال می ‌کند دوری و با هنجارشکنان برخورد شود.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.