به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان کرمان افزود: مسئولان و مدیران قضایی جزء خدمتگزاران مومن، متعهد و باتقوا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان قضایی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کنند اظهار کرد: قضاوت کار بسیار دشوار و سنگینی است و هر کسی نیز زیر بار این مسئولیت سنگین نمی رود.
وی شخصیت شهید دکتر بهشتی را منحصر به فرد و ویژه دانست و افزود: اگر منافقان کوردل اقدام به شهادت آیت الله شهید بهشتی بنیان گذار قوه قضائیه در حکومت اسلامی نکرده بودند، امروز به طور قطع وی منشاء خدمات موثر و بیشتری در این حوزه می شد.
آیت الله جعفری بخشی از علل نارضایتی برخی از ارباب رجوع ها به دادگستری را ناشی از نداشتن اطلاعات حقوقی دانست و تاکید کرد: ارتقای آگاهی های حقوقی و قضایی مردم می تواند هم رضایتمندی عمومی را افزایش دهد و هم از مشکلات مردم بکاهد.
امام جمعه کرمان تاکید کرد: امیدواریم طی سال های آینده با تلاش مسئولان عالی قضایی و همکاری سایر قوا مشکلات دستگاه قضایی به حداقل ممکن برسد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.