به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان،سهراب سالاری دوشنبه در تشریح جزئیات این رویداد افزود:طی درگیری مسلحانه شامگاه گذشته ماموران با اشرار مسلح که از منطقه آب سردوئیه از توابع رودبار جنوب آغاز می شود،سرانجام طی یک تعقیب وگریز مسلحانه خودروی حامل مواد مخدر در شهر رودبار جنوب متوقف می گردد،اما قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب از محل حادثه متواری می شوند.
این مقام قضائی با اعلام اینکه در این عملیات مقدار 507کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف وضبط گردیده است،افزود:دستورات قضائی لازم در جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان صادر گردیده و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد:در این عملیات همچنین 2 قبضه اسلحه کلاشینکف،10 عددخشاب و249 فشنگ جنگی به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف و ضبط شد.
دادستان رودبار جنوب خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر از شهرستان دلگان استان سیستان وبلوچستان به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.
استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور می باشد و دستگاه های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.
مرکز شهرستان رودبار درفاصله ۳۳۳ کیلومتری کرمان واقع شده است است.
جمعیت این شهرستان ۱۰۴ هزارو 421 نفر است.
خبرنگار: روح الله صائب** انتشار : بهنام احمدی *
6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.