مهدی احمدی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت آتش سوزی واحدهای مسکونی دچار حریق شده جیرفت که در محله های رهجرد و حسین آباد واقع شده اند اتصال سیم های برق اعلام شده است.
وی اظهار کرد: آتش سوزی 2 واحد مسکونی جیرفت در شبانگاه گذشته خسارت جانی نداشته و خسارت وارد شده به این واحدها نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است.
احمدی زاده با اشاره به گرمای شدید هوا و چگونکی استفاده از وسایل سرمایشی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی سیم کشی برق ساختمان خود را کنترل کنند.
وی ادامه داد: آتش نشانان جیرفتی در شب های قدر 20 ماموریت انجام داده اند که 14 مورد آن اطفای حریق بوده و نیاز است مردم نسبت به پیشگیری از وقوع این حوادث نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 907 ماموریت توسط آتش نشانی جیرفت انجام شده که شامل حریق، گرفتار شدن در آسانسور، آزادسازی از چاه، مارگیری، رهاسازی خودروهای گرفتار در سیل و امداد و نجات بوده است.
وی با بیان اینکه آتش نشانی جیرفت 33 نیروی انسانی و 6 خودروی آتش نشانی دارد گفت: با توجه به اینکه این شهرستان پیشانی جنوب کرمان است و مراکز آتش نشانی این منطقه دارای کمبودهایی است لذا در ماموریت های حساس آتش نشانی هفت شهرستان جنوب کرمان را کمک رسانی می کند.
شهرستان جیرفت با 330 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.