رضا آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای آسفالت راه روستایی قلعه بحرین شهرستان رودبار جنوب بیش از هشت میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی به اجرای دیگر طرح های روستایی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: آسفالت راه روستای موتور خالق پور به طول سه کیلومتر آغاز شده که برای بهره برداری از این راه نیز چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است و در صورت ساخت آن 63 خانوار از نعمت راه دسترسی مناسب بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: عملیات زیرسازی و آبنیه فنی محورهای توکل آباد و پیروز آباد از توابع رودبار جنوب با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به اتمام رسیده و در آینده نزدیک هم آسفالت این محور آغاز خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار جنوب خاطر نشان کرد: اجرای عملیات ساب بیس راه روستاهای آبسگون و دهنو یاراحمدی به طول 11 کیلومتر در حال اتمام است و تاکنون برای این طرح چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل و آسفالت آن نیز 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 160 خانوار از نعمت راه مناسب بهره مند خواهند شد.
آزادی افزود: عملیات زیرسازی و آبنیه فنی 20 کیلومتر از راه روستای محور چاه ابراهیم - میل فرهاد به طول 30 کیلومتر با سه میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و برای تکمیل آن 31 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: تکمیل راه روستایی محور چاه ابراهیم - میل فرهاد نیز موجب بهره مندی 350 خانوار روستایی را از نعمت راه آسفالته می شود.
شهرستان رودبار جنوبی یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان می باشد که در فاصله 320 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.