به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در شورای اداری استان کرمان با اشاره به حادثه تروریستی هفته گذشته افزود: نمونه این اتفاقات در کشورهایی که مرز طولانی با کشورهای سوریه و عراق دارند، رخ می دهد.
وی به امنیت موجود در کشور اشاره و اظهار کرد: ایران بین کشورهایی از جمله پاکستان، افغانستان و عراق قرار دارد اما در عین حال همواره امن است لذا باید از امنیت موجود تقدیر کنیم.
وی ادامه داد: این رخداد یک هشدار باش به دستگاه های امنیتی و مردم بود.
وی با بیان اینکه استان کرمان یکی از فعال ترین شوراهای تامین را دارد گفت: مردم با هوشیاری و آگاهی خود می توانند بسیاری از این حوادث را خنثی کنند.
استاندار کرمان یادآور شد: سال های گذشته یک مورد حادثه امنیتی در بم داشتیم که به محض اطلاع دادن مردم، مسئولان امنیتی وارد عرصه شدند و موضوع برطرف شد.
رزم حسینی همچنین در ادامه از مشارکت 73 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات تقدیر کرد و گفت: انتخاباتی کاملا، آزاد، سالم و رقابتی با مشارکت همه نامزدها در استان کرمان برگزار شد.
وی افزود: انتخاباتی کاملا خوب را در استان کرمان داشته ایم و رای مردم به سیاست های دولت تدبیر و امید را به ریاست جمهوری تبریک می گویم.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: اعتباراتی نیز ابلاغ شده و مدیران همانگونه که در بیش از سه سال گذشته همکاری داشته اند، باید در سال جاری نیز اقدامات خود را تداوم بخشند.
استاندار کرمان اظهار کرد: با همکاری نمایندگان باید از ظرفیت بودجه ای وزارتخانه ای در کنار اعتبارات استانی و ملی استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حوزه آب اعتبارات خوبی جذب شد و امسال نیز با همان اقدام جهادی مسیر باید ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: در بودجه امسال اعتبارات فنی و اعتباری به مبلغ 70 میلیارد تومان در اختیار استان کرمان قرار گرفته است تا در مناطق کم برخوردار یارانه و سود پرداخت کنیم که ظرفیت بسیار خوبی است.
استاندار کرمان گفت: اعتبارات خوبی برای خود اشتغالی در استان کرمان جذب شده است و در سال جاری نیز اعتبارات خوبی در این زمینه پرداخت می شود زیرا اجازه استخدام دولتی نداریم.
وی افزود: پروژه های نیمه تمام دولتی باید بر اساس مکانیزم ماده 27 به بخش غیر دولتی واگذار شود تا به بهره برداری برسد.
وی یاداور شد: امسال 20 هزار میلیارد تومان برای فعال کردن بنگاه های راکد در کشور اختصاص یافته که در این زمینه باید تلاش کنیم.
وی بر تکریم ارباب رجوع نیز در ادارات تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه با مدیران استانی بر طرف می شود و دیگر نیازی به مراجعه این افراد به استانداری نخواهد بود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.