به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله موحد در دیدار با دبیر ستاد ملی صبر با اشاره به اینکه عوامل متعددی در کاهش آستانه تحمل مردم نقش دارند افزود: باید با برنامه ریزی در تمام بخش ها جلوی منافذی که منجر به بی انضباطی اجتماعی و در پی آن کاهش آستانه تحمل مردم می شود، گرفته شود.
وی اظهار کرد: بی انضباطی های اجتماعی و تبعیض در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی آستانه تحمل مردم را مخدوش ساخته است.
رئیس کل دادگستری کرمان بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی جامعه تاکید کرد و گفت: باید ساز و کارها به سمتی پیش برود که افراد در جامعه نظامند منظم تربیت شوند.
دبیر ستاد ملی صبر نیز در این دیدار بر استفاده از ظرفیت های محلی، بومی و مردمی در ترویج فرهنگ صلح، گذشت، بخشایش، ایثار و صبر تاکید کرد.
امید محبی با اشاره به فرهنگ غنی و ریشه دار مردم کرمان و شهره بودن مردم دیار کریمان به مهربانی و صلح و دوستی گفت: امیدوارم با انجام برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی و رفع موانع آسیب زا که به نارضایتی و عصبانیت مردم می افزاید، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی که از دغدغه ها و تاکیدات جدی رهبر معظم انقلاب است، اقدام شود.
وی با تشکر از همکاری و نگاه فرهنگی رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: ستاد ملی صبر از هر برنامه ای که به لحاظ فرهنگی و رسانه ای بتواند به کاهش پرونده های دادگستری و ترویج صلح و مهربانی و بخشایش در کرمان کمک کند، به طور کامل حمایت خواهد کرد.
دبیر ستاد ملی صبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانات ریاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها گفت: امیدواریم موضوع احکام جایگزین حبس در کرمان مورد توجه جدی قرار گیرد و ستاد ملی صبر در این مسیر از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهد کرد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.