به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: مشارکت مردم در صحنه انتخابات حماسه ملت ایران بود که برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم زدند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران با امنیت کامل برگزار شد و این در حالی است که ناامنی در کشورهای همسایه ایران موج می زند.
امام جمعه جیرفت به سخنان دبیر شورای نگهبان در زمینه برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: آیت الله جنتی عنوان کرد که تخلف انجام شده است لذا باید به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.
وی همچنین شناخت دشمن را از ضروریات جامعه ذکر کرد و گفت: دشمن در همه زمان ها بیدار است و با نقشه دنبال پیش بردن اهداف خود است.
وی افزود: مردم باید دشمن خود را بشناسند و مقابل حربه های آنها هوشیار باشند تا دشمن به اهداف خود نرسد.
حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: امام خمینی (ره) می فرمایند ملت ایران بیدار باشید که سالیان دراز مبارزه در پیش دارید لذا مبارزه با دشمن فقط هشت سال دفاع مقدس نبود و این مسیر ادامه دارد.
وی گفت: وقتی مردم در همه صحنه ها حضور پیدا کنند و از آرمان های خود دفاع کنند هیچ دشمنی نمی توانند مقابل آنها ایستادگی کند.
وی تصریح کرد: دشمن با تحریم اقتصادی، تهدید، تبلیغات جنگ روانی، ناامید کردن جوانان و دلسرد کردن مردم به نظام دنبال نابودی این نظام است لذا همه در این زمینه هوشیار باشند.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بستن چفیه نشان می دهد که ما آمده ایم تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر رییس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و گفت: هنوز جوهر انتخابات ایران خشک نشده رییس جمهوری آمریکا در عربستان قرارداد نظامی امضا می کند لذا این نشان از دشمنی این کشورها می باشد.
وی افزود: پادشاه عربستان نماز را نشسته می خواند ولی با رییس جمهور آمریکا ایستاده می رقصد و پول های مسلمانان را علیه مسامانان هزینه می کند لذا نباید از این دشمنان غافل شد.
حجت الاسلام کرمی پور همچنین گفت: مردم بویژه اغذیه فروشی ها حرمت ماه رمضان را نگه دارند چرا که روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.
وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه حجت خدا و امام زمان (عج) است و پیامبر (ص) کنترل بر زبان، گوش ها، اکرام یتیمان، توبه کردن، نیکی کردن به همسر و اولاد، حسن خلق با اطرافیان، قرائت قرآن و دعا کردن را در این ماه توصیه کرده اند.
در پایان آیین نمازجمعه مردم جیرفت از مصلی تا میدان شاهد برای حمایت از مردم بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم راهپیمایی و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، جنایات آنان را محکوم کردند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.