به گزارش ایرنا اوحد موحد شامگاه سه شنبه در جشن پیروزی دولت دوازدهم در مجموعه شهید مجیدی فر جیرفت افزود: دولت تدبیر و امید خدمات زیادی در بخش های محروم انجام داده است و این مسیر را در ادامه کار در دولت دوازدهم ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: رقابت نامزدهای ریاست جمهوری تمام شد و امروز فصل رفاقت است لذا باید همه احزاب در مسیر آبادانی بیشتر ایران تلاش کنیم.
وی به سفر فاطمه هاشمی (فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) به جیرفت اشاره کرد و گفت: این سفر یکی از افتخارات گروه اصلاح طلبان در این شهرستان است که توانست مردم را با دستاوردهای دولت یازدهم بیشتر آشنا کند.
وی عنوان کرد: پنج همایش در دوران تبلیغات ریاست جمهوری در ستاد دکتر روحانی در جیرفت برگزار شد که شور و هیجان خاصی در مردم ایجاد کرد.
رئیس ستاد ویژه دکتر روحانی در استان کرمان همچنین در پایان این جشن به خبرنگار ایرنا گفت: دولت تدبیر و امید عقلانیت، عدالت و آرامش را بر جامعه حاکم کرد و این دستاورد بزرگی برای دولت بود.
محسن راوری از مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و افزود: کاهش تورم، توسعه نظام سلامت، حذف نکردن دهک های یارانه، تعامل با سایر قوا و سیاست خارجه از نقاط قوت دولت یازدهم بود.
وی بیان کرد: تلاش در مذاکرات هسته ای از دیگر نقاط قوت دولت بود که در تاریخ سیاست خارجه ایران ماندگار شد.
رئیس ستاد ویژه روحانی در استان کرمان اظهار کرد: روحانی مسیر تدبیر و عقلانیت خود را از آیت الله هاشمی (ره) الگو گرفته است و این مسیر را ادامه می دهد.
وی ادامه داد: دولت یازدهم با تدبیر خود امیدی در دل مردم ایجاد کرد که مردم بار دیگر با افتخار رای خود را با اکثریت آرا به استمرار دولت وی دادند.
وی اظهار کرد: فضای رقابت ها در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، هر چند به گونه ای بود که تخریب و توهین به اهرم تبلیغاتی تبدیل شد و شعارسازی هایی همچون تقسیم جامعه به طبقات اقلیت و اکثریت و فرادست و فرودست به عنوان یک برند انتخاباتی، جامعه را با خطر چند دستگی روبرو کرد، اما مشارکت گسترده آحاد مردم در روز انتخابات نشان داد که 'وحدت در کثرت'، اصلی است که همه ملت به آن باور دارند و تحت الشعاع تمایزهای عقیدتی، فکری و چندگونگی های سیاسی قرار نمی گیرد.
جشن بزرگ پیروزی ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت همراه با برنامه های شاد و متنوع با حضور مسئولان ،فرمانداران جیرفت و عنبرآباد ،معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی جیرفت و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.
این جشن همراه با برنامه های شاد موسیقی محلی و نمایش برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.
حسن روحانی در این انتخابات با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای و بیش از 57 درصد آراء به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
سیدابراهیم رئیسی نیز 15 میلیون و 786 هزار و 449 رای - (38.5 درصد آرا ) را کسب کرد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.