به گزارش ایرنا نادر ملایی عصر دوشنبه در همایش مدیریت مصرف برق در سالن شهید مداحی پور جیرفت افزود: طرح ‌های امور برق جیرفت به منظور توسعه، نوسازی، بهسازی، تقویت و بهبود عملکرد شبکه برق در شهرها و روستاهای این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.
وی تصریح کرد: اجرای شبکه‌ های فشار ضعیف و متوسط و همچنین نصب پست‌ های برق از جمله طرح‌ هایی است که در زمینه رفع افت ولتاژ و پایداری شبکه برق در این شهرستان نقش مهمی داشته است.
وی عنوان کرد: سال گذشته 120 میلیارد ریال در زمینه رفع افت ولتاژ برق و 60 میلیارد ریال در زمینه توسعه و اصلاح شبکه برق در شهرستان جیرفت هزینه شد که با این وجود افت ولتاژ کمتری را در تابستان سال جاری خواهیم داشت.
معاون فرمانداری سیاسی و امنیتی جیرفت به آغاز فصل گرما در منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: مردم در ساعات اوج مصرف برق از مصرف بیش از حد انرژی پرهیز کنند.
وی ادامه داد: تمام سازمان ها و ارگان ها با همکاری یکدیگر باید مصرف بهینه انرژی را در جامعه و بویژه در بین نسل جوان نهادینه کنند تا شاهد اثرات مثبت این فرهنگ در جامعه باشیم.
ملایی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: مصرف صحیح و جلوگیری از اسراف یکی از مصادیق شعار اقتصادی مقاومتی است لذا امیدواریم مردم این فرهنگ را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه همه باید مروجان مدیریت مصرف برق باشیم بیان کرد: استفاده از لامپ‌ های روشنایی کم مصرف بهترین کنترل در مصرف برق است.
ملایی استفاده از روشنایی ‌های مطلوب، استاندارد و لوازم خانگی که برچسب‌های انرژی دارد، برای منزل و محل کار مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه به خدمات دولت تدبیر و امید در جیرفت اشاره کرد و گفت: در بخش خصوصی 10 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم در این شهرستان سرمایه گذاری شد که در طول تاریخ این شهرستان بی سابقه است.
وی افزود: در بخش سلامت و بهداشت هزار و 500 میلیارد ریال در جیرفت هزینه شد و طرح تحول سلامت یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است که در ذهن مردم ایران ماندگار شد.
وی به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود بار دیگر به فرمان رهبری لبیک گفتند و نقشه های دشمن را خنثی کردند.
معاون سیاسی فرمانداری جیرفت افزود: ملت ایران پیروز واقعی انتخابات اخیر است که با حضور میلیونی خود بار دیگر سبب ناامیدی دشمن شدند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.