به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در نشست جمع بندی پروژه های شهری کرمان افزود: پیشرفت پروژه های شهری در کرمان مطلوب و کار بدون وقفه در دست انجام است.
وی اظهار کرد: نشست بعدی برای بررسی پیشرفت پروژه های شهر کرمان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
** عملیات اجرایی پروژه میدان آزادی زودتر از برنامه زمان بندی به پایان می رسد
مدیر پروژه و رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کرمان نیز گفت: کار احداث پروژه میدان آزادی تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و زودتر از برنامه زمان بندی به پایان می رسد.
موسی نجفی افزود: کار احداث خیابان بر روی میدان آزادی تمام شده و در قسمت زیر این خیابان نیز سقف تونل ها و شمع ها به اتمام رسیده و خاکبرداری خیابان جمهوری نیز در دست انجام است.
وی با اشاره به اینکه کار زیباسازی در خیابان استقلال آغاز شده است عنوان کرد: خیابان بهمنیار نیز تا یکماه آینده آسفالت شده و تحویل مردم می شود.
وی عنوان کرد: کار رفع نقص چرثقیل مربوطه در چهار راه ولیعصر در دست انجام است و با رفع این مشکل کار احداث و جایگذاری قطعات پیش ساخته ادامه می یابد.
نجفی تاکید کرد: در پروژه چهار راه ولیعصر (عج) شیب های 2 طرف به صورت همزمان در دست اجرا است.
وی بر تملک سریع تر املاک واقع در تقاطع هوانیروز و امیرکبیر شهر کرمان تاکید کرد.
استاندار کرمان صبح امروز به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون امور عمرانی استانداری، شهردار کرمان، فرماندار و جمعی از مدیران از پروژه های شهری شامل پروژه میدان آزادی، روگذر چهار راه ولی عصر، حمام باغ لـله، میدان شهدا، کنسولگری انگلیس، باغ بیرم آباد و باغ سالار کلانتر بازدید کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.