به گزارش ایرنا حمید ملانوری عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: 153 هزار و 585 نفر از واجدان شرایط رای دادن روز جمعه 29 اردیبهشت آرای خود را به صندوق انداختند.
وی تصریح کرد: مشارکت 75 درصدی مردم رفسنجان در این انتخابات موجب افتخار است زیرا این حضور پر صلابت از میانگین کشوری هم بالاتر بوده است.
وی گفت: از مجموع 153 هزار و 585 رای، 149 هزار و 887 رای در انتخابات ریاست جمهوری صحیح بوده که حجت الاسلام حسن روحانی در این شهرستان 98هزار و 66 رای معادل 65.4 درصد آرای مردم را به دست آورد.
فرماندار رفسنجان اضافه کرد: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نیز 49 هزار و 845 رای به دست آورد و سید مصطفی میرسلیم و سید مصطفی هاشمی طبا به ترتیب یکهزار و 215 رای و 761 رای کسب کردند.
وی گفت: همچنین در انتخابات شورای اسلامی شهر رفسنجان 72 هزار و 376 رای در صندوق ها انداخته شد و حجت الاسلام علی هاشمیان، علی بهشتی پور، محمد فتحیان، حسین پاکزاد، وحیده نوری اکبرآبادی، غلامحسین حسنشاهی و حجت الاسلام محمدعلی ارجمند لاری هفت منتخب اصلی این شورا هستند.
ملانوری افزود: احمد خراسانی سرچشمه، کیوان باقری، محمد سلمه ای، محمد حسینی نسب و حسین فداکار نیز اعضای علی البدل هستند.
وی اظهار کرد: امروز و فردا (دوشنبه) نامزدها در صورتی که شکایتی داشته باشند می توانند به فرمانداری ارایه دهند تا به مدت پنج روز به آنها رسیدگی شود.
فرماندار رفسنجان گفت: مردم ولایی ایران اسلامی در همه صحنه ها حضور دارند و حمایت های خود را از رهبری و پاسداشت خون شهدا با این حضور گسترده اعلام می دارند.
وی ادامه داد: این حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت همچون سایر انتخابات گذشته برای دشمنان دندان شکن بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار شد و مشارکت 73 درصدی مردم این استان را در پی داشت.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.