احمد امینی روش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار رای گیری از ساعت هشت امروز در این شهرستان شروع شد و همه مقدمات برای فرایند اخذ رای در شعب رای گیری این شهرستان فراهم است.
وی بیان کرد: از مردم درخواست می شود رای دادن را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند و برای ایجاد نظم در سطح شهر بهتر است در ساعات اولیه در این کار نیک و مقدس مشارکت داشته باشند.
وی تعداد شعب اخذ رای را در شهرستان جیرفت 294 شعبه اعلام کرد و گفت: 155 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، 59 شعبه در بخش ساردوئیه، 49 شعبه در بخش اسماعیلی و 31 شعبه در بخش جبالبارز اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را انجام می دهند.
فرماندار جیرفت اظهار کرد: این شعب اخذ رای شامل 88 شعبه ثابت شهری، 60 شعبه ثابت روستایی، 2 شعبه سیار شهری و 144 شعب سیار روستایی است.
وی شمار کل صندوق های اخذ رای را در شهرستان جیرفت 665 صندوق بیان کرد و گفت: 281 صندوق از این تعداد مربوط به انتخابات شوراها و 294 صندوق اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری است.
جیرفت یکی از 8 شهر استان کرمان است که انتخابات تمام مکانیزه (الکترونیکی) در آن برگزار می شود.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.