به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این بیانیه با عنوان 'ما به دکتر حسن روحانی رای می دهیم' آمده است: اگر همه ی عالم و آدم هم یادشان رفته باشد، روزنامه نگاران اما هیچ وقت، هیچ چیز را فراموش نمی کنند، و نباید هم فراموش کنند! مگر نه این است که روزنامه نگاران وجدان بیدار، چشم بینا، گوش شنوا و حافظه جمعی مردمان سرزمین شان هستند؟
این بیانیه می افزاید: اگر همه ی عالم و آدم یادشان رفته باشد که در طول یک قرن مبارزه بی امان این مردم برای آزادی مطبوعات و گردش آزاد اطلاعات، فرزندان روزنامه نگارشان چه هزینه های سنگینی را متحمل و تاب آوردند، روزنامه نگاران اما خودشان این را فراموش نکرده اند. اگر همه ی عالم و آدم یادشان رفته باشد روزنامه نگاران اما هیچ فراموش نکرده اند که دولت مدعی مهرورزی و پاکدستی چه بر سر عزت و عظمت این مردم آورد!
روزنامه نگاران کرمانی ادامه دادند: اگر همه ی عالم و آدم همه چیز یادشان رفته باشد، روزنامه نگاران اما ذره به ذره ی تاریخ این سرزمین را به یاد داشته و آمده اند که امروز از یادها و یادگارهای گذشته، از رنج ها و مصائب، از آرزوها و امیدهای از یاد رفته بگویند. آمده اند که بگویند صندوق های رای هنوز و همچنان تنها مسیر عبور از گدار و گردنه های سخت و صعب و ناهموار است. آمده اند که بگویند امیدها و آرزوهای مردم سرزمین شان در گرو مشارکت فعال و آگاهانه تک تک آنها در تعیین سرنوشت خویش است. آمده اند که بگویند روز جمعه ما هم پا به پای مردم به پای صندوق های رای می رویم و رای خود را با حفظ رویکرد مستقل و منتقدانه جامعه ی مطبوعاتی نسبت به حوزه قدرت، این بار هم به نام شیخ تدبیر و امید به صندوق می ریزیم.
این بیانیه می افزاید: آمده اند که بگویند برای آزادی و آسایش، امنیت و پیشرفت میهن اسلامی دوشادوش مردم روز جمعه 29 اردیبهشت 96 به پای صندوق های رای می رویم و به دکتر حسن روحانی رای می دهیم. این همه حرف و کلام آخر ماست.
همچنین روزنامه نگاران حامی روحانی در کرمان گروهی را برای امضای این بیانیه در فضای مجازی ایجاد و اعلام کرده اند که این گروه و بیانیه تحت حمایت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمان است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
تهیه و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.