به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان روز پنجشنبه در تالار خیام این دانشگاه اظهار کرد: امروز شاهد حضور جمع نورانی هستیم که عصاره ای از اجتماعات نورانی دانشگاه های مناطق هفتم و هشتم کشور است و انس و تعلق خاطر با قرآن کریم ویژگی برجسته آنهاست.
مجید فصیحی هرندی بیان کرد: همگان واقف هستیم در دانشگاه های ما عشق و علاقه به قرآن کریم و معارف آن فراوان است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان، اساتید و کارمندان با این کتاب حیات بخش انس دارند گفت: امیدواریم نورانیت این جشنواره در دانشگاه ها و فضاهای علمی و فرهنگی کشور تداوم موثر داشته باشد و شعاع نورانی آن هرچه بیشتر بر دل های جوانان و دلدادگان به قرآن تابش مستمر یابد.
وی بیان کرد: در دنیای امروز و با توسعه و تحصیل ارتباطات و وجود انواع و اقسام نظریات و ایده ها و تأثیرگذاری آن بر افکار و اعمال آحاد جوامع انسانی، نقش قرآن و قدرت هدایت گری آن بیش از هر زمانی دیگری احساس می شود.
دبیر سی و دومین جشنواره مسابقات قرآنی دانشجویان گفت: تلاوت و انس با قرآن کریم اگر توأم با درک مفاهیم و تعالیم قرآن و در گام های بلندتر منجر به تدوین برنامه و گام های اجرایی و عمل به آموزه های قرآنی باشد، بدون تردید باعث ایجاد آرامش در زندگی و موجب سعادت بشر در دنیا و رستگاری اخروی می شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان مناطق هفتم و هشتم کشور به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان از شش استان کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس هستند.
وی افزود: 88 شرکت کننده شامل 47 دانشجوی خانم و 41 دانشجوی آقا در رشته های تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل و حفظ تا فردا (جمعه) به رقابت می پردازند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.