به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، رمضان آقامحمدی افزود: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، اعضای باند فعال قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال محموله های سنگین مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی کشور می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان، خودروهای سواری حامل مواد مخدر را به طور کامل از لحاظ موتوری تقویت کرده بودند گفت: در عملیاتی که شامگاه گذشته صورت گرفت، 465 کیلوگرم تریاک و 202 کیلوگرم حشیش به همراه 2 دستگاه خودروی سواری از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.
دادستان شهربابک با اشاره به اینکه در این رابطه 2 متهم اهل استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند بیان کرد: این باند به صورت فعال محموله های کلان مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان و از مسیرهای فرعی به استان های مرکزی کشور منتقل می کرده است.
وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین نظم و امنیت در جامعه گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در حال رسیدگی است و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.
استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با مرزهای شرقی محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور است و دستگاه های انتظامی و امنیتی استان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.
مرکز شهرستان شهربابک در 247 کیلومتری شمال غرب کرمان است.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.